İçerik Pazarlama Kitapları

İçerik pazarlaması yapanların ve yapmak isteyenlerin okuması gereken ve okudukları zaman onlara içerik pazarlama konusunda oldukça yardımcı olduğunu düşündüğümüz içerik pazarlama kitapları şu şekilde sıralayabiliriz;

  • Content Strategy for the Web

Kristina Halvorson ve Melissa Rach bu kitapta iyi içeriklere sahip olabilmek için neler yapmanız gerektiği konusunda yol gösteriyor. İçerikleri doğru zamanda ve doğru yerde kullanmak isteyenler için de rehber niteliğinde bir kitap özelliği taşıyor. İçerik stratejini  oluşturma hususunda oldukça yardımcı olacaktır.

Satın almak için: https://www.amazon.com/Content-Strategy-Web-Kristina-Halvorson/dp/0321620062

  • Herkes Yazabilir

Ann Handley’in 2014 yılında yayımladığı kitap içerik yazarken size adeta bir rehber olacaktır. İçerik yazarken kullanılan teknikler hakkında bilgi sahibi olacak ve etkili bir içerik nasıl yazılır bu kitap sayesinde öğrenmiş olacaksınız.

Satın almak için:https://www.kitapyurdu.com/kitap/herkes-yazabilir-amp-icerik-pazarlamasinin-74-kurali/378237.html

  • İşte Bu Fikir Tutar

Akılda kalıcı ve etkili içerikler yazmanın püf noktalarını veren kitap 2007 yılında Heath kardeşler tarafından kaleme alınmış. Kitap; her bir kelime ya da ilke için hazırlanan anekdot ve vakalardan oluşuyor. Akıcı bir kitap olmasının yanı sıra birçok ders verici içerikle de karşılaşmak mümkün.

Satın almak için:https://www.dr.com.tr/Kitap/Iste-Bu-Fikir-Tutar/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Yonetim-Is-Gelistirme-Kalite/urunno=0001787025001

  • Mobile Usability

Jacob Neilsen ve Raluca Budui tarafından yazılan kitap web sitesi yazarlığı yapan herkes için yararlı olabilecek  bir kitap özelliği taşıyor. Mobil için içerik yazma konusunda yol gösterici  olan kitapta ayrıca akıllı telefon tasarlama konusunda da bilgi veriliyor.

Satın almak için:https://www.amazon.com/Mobile-Usability-Jakob-Nielsen-ebook/dp/B009ONZ0MM

  • Clout: The Art and Science of Influential Web Content

Colleen Jones’un 2011 yılında yayımlanan kitabında yazar bizi daha zor ama doğru olan yoldan gitmemiz için teşvik ediyor. Ayıca diğer önemli nokta da çoğu kişinin farkında bile olmadığı ama aslında içerikten bile daha önemli olan “bağlam” kavramına bu kitabında ayrıntılı olarak yer veriyor.

Satın almak için:https://www.amazon.com/Clout-Science-Influential-Content-Voices/dp/0321733010

  • Kullanışlı Web Siteleri Yaratma

2006 yılında Steve Krug tarafından yayımlanan kitabın en belirgin özelliği; Steve Krug’ın internet yazarlarına kişileri web sitelerine nasıl çekebileceklerini ve atmaları gereken doğru adımları gösteren basit tavsiyeler içeren yararlı bir kitap olarak ön plana çıkıyor.

Satın almak için:https://www.kitapyurdu.com/kitap/kullanisli-web-siteleri-yaratma/89507.html

  • Dijital Pazarlama 

Yazarı Damian Ryan olan kitap  dijital pazarlama konusunda kapsamlı bir rehber özelliği taşıyor. Kitapta; sosyal medya, mobil pazarlama, arama pazarlaması,müşteri kazanımı, e-posta pazarlamacılığı, Google ve dijital pazarlama stratejileri gibi önemli konular detaylı bir şekilde ele alınmış.

Satın almak için:https://www.kitapyurdu.com/kitap/dijital-pazarlama/404197.html

  • Dijital Pazarlama Temelleri

Emre Gökşin tarafından yazılan bu kitap dijital pazarlamanın bu denli önemli olduğu bir çağda her meslek grubunun katma değer sağlamasına yardımcı olacak ve yol gösterecek olan kitap dijital pazarlama konusunda rehber olabilecek türden bir kitap olma özelliği taşıyor.

Satın almak için:https://www.kitapyurdu.com/kitap/dijital-pazarlama-temelleri/442915.html

  • Dijital Pazarlama Stratejileri 2019 

Koray Odabaşı tarafından kaleme alınan kitap dijital reklam yönetimi, sosyal medya yönetimi ve SEO gibi konularda okurlarını aydınlatarak etkili dijital pazarlama tekniklerini açık ve basit şekilde sunuyor.

Satın almak için: https://www.dr.com.tr/Kitap/Dijital-Pazarlama-Stratejileri-2019/Koray-Odabasi/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Satis-Pazarlama-Halkla-Iliskiler/urunno=0001788139001

  • Taşlar yerinden Oynarken – Dijital Pazarlamanın Kuralları

Fatoş Karahasan bu kitapta önümüzdeki dönemde toplumları ve markaları nelerin bekliyor? sorusuna açıklık getiriyor. Ayrıca ülkemizin dijital dönüşümüne katkı sağlama amacı da taşıyan kitaba sektörün ve iş dünyasında tanınmış bir çok ismi de yazılarıyla katkıda bulunmuşlar.

Satın almak için: https://www.dr.com.tr/Kitap/Taslar-yerinden-Oynarken-Dijital-Pazarlamanin-Kurallari/Fatos-Karahasan/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Yonetim-Is-Gelistirme-Kalite/urunno=0000000595481#:~:text=%22Ta%C5%9Flar%20Yerinden%20Oynarken%20Dijital%20Pazarlaman%C4%B1n,bulunabilmek%20amac%C4%B1yla’%20yaz%C4%B1lm%C4%B1%C5%9F%20bir%20kitap.

  • Nöro Marketing

Kitabın yazarı Patrick Renvoise ve Christophe Morin yazdıkları kitapta nörobilim ile satış ve ikna gücünüzün artmasına yardımcı olacak bilgileri sizlere aktarıyorlar. Bilimsel araştırmaların ışığında  etkili bir içerik pazarlaması yapmak ve diğerlerinden ayrılmak adına size yol gösterici bir rehber olacaktır.

Satın almak için: https://www.dr.com.tr/Kitap/Noro-Marketing/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Satis-Pazarlamahalkla-Iliskiler/urunno=0000000295750

  • Sosyal Medya Sanatı 

Sosyal medya hedeflerine ulaşmak isteyenler için en etkili unsurlardan biri olarak öne çıkıyor Guy Kawasaki ve Peg Fiztpatrick de yazdıkları kitapta etkili bir sosyal medya stratejisi geliştirmek, dijital varlıklarınızı büyütmek, sosyal medyada etkin ve kalıcı olmak isteyenler için adeta bir kılavuz niteliği taşıyor. Ayrıca kitabın yazarlarından biri olan Guy Kawasaki Apple’ın marka imajının oluşmasına çok büyük katkılar sunmuştur. Bu alanda başarıları kanıtlanmış bir yazarın kitabını okuyarak sosyal medya stratejilerinizi etkili bir şekilde belirleyebilirsiniz.

Satın almak için: https://www.kitapyurdu.com/kitap/sosyal-medya-sanati/371536.html

  • Dijitoloji 

Kitabın yazarları Emre Açıkel ve Mehmet Çelikkol bu kitap ile pazarlama ve satışın en temel bileşenlerinin değişimini ve yeni nesil tüketici davranışlarını ele alıyor. Kitapta sektörün önde gelen isimleri ile yapılmış söyleşiler de mevcut.  Sosyal medya e-mail pazarlaması, mobil ticaret gibi  konularda stratejik tavsiyeler sunması da kitabın en belirgin özelliklerinden biridir.

Satın almak için: https://www.kitapyurdu.com/kitap/dijitoloji-amp-yeni-nesil-pazarlama-ve-satis/279457.html

  • A’dan Z’ye Pazarlama

Modern pazarlamanın öncüsü olan Philip Kotler’in bu kitabında ürün ve hizmetin tüketici ile temas ettiği  her şey hakkında ve modern pazarlama dünyası ile ilgili temel kavramlar yer alıyor. Pazarlama ile ilgili bilinmesi gereken her şeyi barındıran bu kitap mutlaka okunması gereken kitaplardan biri olarak öne çıkıyor.

Satın almak için: https://www.kitapyurdu.com/kitap/adan-zye-pazarlama/71579.html

  • Parlak Fikirler Nasıl Doğar 

Pazarlama faaliyetleriniz için yaratıcı fikirler üretebilmeniz adına oldukça etkili olacak bir kitap olma özelliği taşıyor. Yazar Steven Johnson yeni fikirler üretmek ve fikri yaratıcı yapan unsurların neler olduğunu ayrıntılarıyla ele almış kitabında.

Satın almak için: https://www.idefix.com/Kitap/Parlak-Fikirler-Nasil-Dogar-Inovasyonun-Dogal-Tarihi/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Yonetim-Is-Gelistirme-Kalite/urunno=0000000381274

  • Pazarlamanın 22 Kuralı 

Al Ries ve Jack Trout yazdıkları bu kitapta tüketicilerin yanı sıra rakiplerinizi de iyi anlamak ve çözümleyebilmeniz için size oldukça faydalı bilgiler sunuyor. Pazarlama dünyasına ait bir çok kavram ve yapmanız gerekenler hakkında birçok bilgi kitapta mevcut.

Satın almak için: https://www.kitapyurdu.com/kitap/pazarlamanin-22-kurali/84582.html

  • Markanız İçin İnterneti Nasıl Kullanmalısınız? 

Pazarlama faaliyetlerini etkili olabilmesi ve istenilen hedeflere ulaşılabilmesi için internet çağının getirdiği sosyal medya platformlarının ne kadar etkili olduğunu anlatmaya gerek bile yok. Gary Vaynerchuk etkili bir sosyal medya pazarlama faaliyeti yürütmek isteyenler için bu kitap ile sosyal medya pazarlamasının ve sosyal ağların en temel özelliklerini keşfetme imkânı sunmuş.

Satın almak için: https://www.kitapyurdu.com/kitap/markaniz-icin-interneti-nasil-kullanmalisiniz/246241.html

  • Küçük ama Önemli Şeyler 

Pazarlamanın öncülerinden biri olan Tom Peters kendi tecrübelerinden yola çıkarak yazdığı bu kitapta pazarlama ile ilgili oldukça önemli ipuçlarına yer veriyor. Pazarlama faaliyetleriyle ilgili birçok konuda size ışık tutacak bir kitap olma özelliği taşıyor.

Satın almak için: https://www.dr.com.tr/Kitap/Kucuk-Ama-Onemli-Seyler-Mukemmele-Ulasmanin-163-Yolu/Tom-Peters/Egitim-Basvuru/Kisisel-Gelisim/urunno=0000000344909

  • Akıldışı ama Öngörülebilir 

Pazarlama faaliyetleri için müşterilerin karar verme aşaması önemli bir husustur. Yazar Dan Ariely de kitapta karar verme mekanizmasını odak olarak almış. İnsanların karar verme aşamasında nelerin etkili olduğunu eğlenceli örneklerle anlatan bu tüketicileri anlamanız adına size çok fayda sağlayacaktır.

Satın almak için: https://www.idefix.com/Kitap/Akildisi-Ama-Ongorulebilir/Egitim-Basvuru/Kisisel-Gelisim/urunno=0000000334073

  • Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları 

İçerik üretimi içerik pazarlama faaliyetleri için çok önemli  bir unsur olarak ön plana çıkıyor ve kitap da içerik üretimi konusunda oldukça faydalı bilgiler veriyor. Ann Handley ve C.C Chapman yazdıkları bu kitap ile içerik üretirken nelere dikkat edilmesi gerektiğini, kitleleri etkileyebilecek içerik üretiminin nasıl yapılacağı hususunda okurları aydınlatıyor.

Satın almak için: https://www.dr.com.tr/Kitap/Dijital-Cagda-Icerik-Yonetiminin-Kurallari/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Satis-Pazarlamahalkla-Iliskiler/urunno=0000000421553

Bir yorum bırakın