Google, Yandex, Bing gibi Arama Motorlarında sitenizi organik arama verilerinde üst sıralarda olmasını sağlayan çalışmaya seo denir.
Google Organik sonuçlarda siteniz kullanıcılar tarafından arama yapılan anahtar kelimeye ne kadar çok yukarıda olur ise potansiyel müşteriyi çekme olasılığınız artar.
Google SEO İle Görünürlüğünüzü Arttırmak İçin Bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Web siteniz seo çalışmaları ile Google’da hedeflediğiniz anahtar kelimelerde sıra alarak organik serp sıralamasında var olmanızı sağlar. Site içi SEO ve Site Dışı SEO çalışması ile seo çalışır hale gelir. Siteniz trafik almaya başladığında ise sayfanıza ziyaretler çoğalır ürün ve hizmet satışlarınızı bu sayede arttırmış olursunuz.
SEO Optimizasyonu Öncelikle analizler ile gerçekleşip daha sonra site içi seo ile gelişmesini site dışı seo ile desteklenmesi sonucu minimum 5-8 ay süreç içerisinde olumlu sonuçlar çıkaran en mantıklı pazarlama yöntemlerinden birisidir. SEO Çalışmaları seo uzmanları tarafından profesyonel şekilde yapılması ve müşterilere detaylı raporlanması gereken çalışmalardır.
Başarılı seo çalışması yapmak sizin elinizde veya seo uzmanının elindedir.
SEO Çalışmalarında başarı yakalamanın 8 adımını sizler ile beraber inceleyerek gidelim. Bu adımları takip ederek SEO Çalışmasının mantığını kavrayıp temel düzey terimleri öğreneceksiniz. Aynı zamanda seo çalışmalarını takip edebilecek raporları anlayabilir düzeye gelebileceksiniz.
SEO, web sitenizi ve işletmenizi çevrimiçi ortamda daha fazla insanın önüne çıkarır. SEO ile görünürlük potansiyeli çok büyük. Google her gün 3.5 milyardan fazla arama yapıyor ve bu da saniyede 40.000’den fazla anlamına geliyor. Organik arama , tüm web sitesi trafiğinin yarısından fazlasını yönlendirir. İnsanlar her türlü soruyu cevaplamak ve her türlü sorunu çözmek için arama motorlarına yöneliyor.
SEO çalışması düzenli ve doğru yapıldığı zaman sizi organik arama sonuçlarında çok güzel trafiksel ve satış açısından geri dönüşümü iyi olacaktır.
İşinizi büyütmek için SEO kullanmaya başlamak veya mevcut SEO performansınızı geliştirmek mi istiyorsunuz? keywords yardımcı olabilir. Dijital pazarlamada 18 yılı aşkın deneyime ve 20’den fazla dijital pazarlama uzmanından oluşan bir ekibe sahibiz.
Arama motoru pazarlaması (SEM) etkili bir reklam aracı olduğundan birçok fayda içerir. İnternet ortamında reklam ve tanıtım yapmak isteyen kişi ve kurumların en çok tercih ettikleri dijital pazarlama ajansı konudur.
Firmalar sanal ortamlarda kendilerini tanıtmak ve daha fazla kişiye ulaşmak için birçok çalışmalar yürütmektedir. Ancak bireysel olarak yürütülen bu çalışmalardan ne yazık ki istenilen sonuçlar alınamamakta ve hedeflenen geri dönüşlere ulaşılamamaktadır.
Global sanal pazarda tutunmak için dijital pazarlama tekniklerini doğru bir şekilde uygulamak gerekiyor. Özellikle orta ölçekli işletmeler büyüme yolunda emin adımlarla ilerlemek için sanal pazarlama tekniklerini daha yoğun bir şekilde kullanmaya başlamış durumda.
Orta ölçekli bir işletme için örnek bir SEM planı aşağıdaki rotayı izlemektedir
E-ticaret sitelerinin binlerce ürün kalemi olduğunu düşündüğümüzde SEM yönetimi için profesyonel bir yardım alması gerekmektedir. Fakat ülkemizde kendi kampanyalarını yöneten kişilerde en sık karşılaşılan 5 hatayı tespit ederek sizlerle paylaşmak istedik. Eğer sizde bir e-ticaret sitesi yönetiyorsanız bu hataları yapıyor olabilirsiniz. En azından hatanın neresinden dönerseniz kardır.
E-ticaret siteleri bir ürün için kampanya oluşturduğunda bağlantı adresi olarak ana sayfaya yönlendirebiliyor.
Örneğin Note 7 model bir telefon arayan ziyaretçinin ana sayfaya yönlendirilmesi aslında onun işini kolaylaştırmaktan çok uzatmanıza neden oluyor.
O nedenle tüm ürünler için alakalı ürünün sayfasına reklam verilmesi gerekmektedir.
Google Ads üzerinden kategori bazlı reklam kampanyalarında ise ilgili kategoriye bağlantı verilmesi gerekmektedir.
Özellikle Google Ads ajansı firmalar bu analizi çok iyi gerçekleştiriyor.
Reklam ayarlarında bir anahtar kelimenin uygulayacağı stratejide 3 farklı yöntem yer almaktadır.
Geniş, Kelime veya Tam seçenekleri aslında anahtar kelimenin hangi varyasyonları üzerinde reklam gösterilmesi gerektiğini belirleyen bir seçenektir.
Kitap anahtar kelimesi üzerinde geniş seçeneğini seçtiğinizde “anaokul kitabı” aratmasında da reklamınız gözükecektir “din kitabı” aratmasında da reklamınız gözükür. Bu konuda tavsiyemiz ise genellikle Tam eşleşme seçeneğidir.
Örneğin halı satışı gerçekleştiriyorsanız “yün halı” satmadığınız taktirde “yün” kelimesini negatif anahtar kelimelere ekleyerek o kelime ile yapılan aramalarda reklamınızı göstermeyebilirsiniz.
Negatif anahtar kelimeleri belirlerken iyi düşünmek gerekir, kampanyanıza olumlu etkileri olduğu gibi yanlış optimizasyonlarda çok fazla olumsuz etkilerle karşılaşabilirsiniz.
Burada hataya düşmemek için sürekli takip, teknik optimizasyon ve etkili anahtar kelime belirlemek hayati öneme sahiptir.
Örneğin Antalya, Bursa ve Kütahya illerinde reklamlarınızın gözükmesini istiyor fakat İzmir, İstanbul illerinde gösterilmemesini istiyorsanız bu durumu Google Ads danışmanlığı panelinizden Lokasyon Hedefleme özelliği ile sağlayabilirsiniz.
Hangi lokasyonlarda reklamınızın gözükeceğine karar verebilir, bölgesel işaretleme, yarıçap gibi ekstra filtreler uygulayabilirsiniz.
Lokasyon hedeflemesi bölgesel hedef kitleye erişim için en etkili stratejilerden biridir. Etkili bir kampanya ile satışlarınıza yüksek oranda pozitif etki eder.
Google Ads üzerinden oluşturduğunuz kampanyaların siteniz ile alakasını rahatlıkla takip edebilmek için mutlaka Google Analystic servisi ile bağlamanızı öneririz.
Kendi reklam bütçenizi kendiniz yönetiyor olabilirsiniz, o zaman "SEM hizmetini bir ajandan neden almaya ihtiyaç duyayım?" gibi sorular kafanızda oluşuyor olabilir. Dilerseniz bizimle çalışmanın size nasıl büyük etkiler sağlayacağını birlikte inceleyelim.
Google Ads yönetimi sağlayan firmaların sürekli olarak yeni kampanyalar oluşturması ve aktif olarak yüzlerce hesap yönetmesinden dolayı Google tarafından sağlanan bir avantaj sayesinde aynı sıralamalara daha düşük reklam maliyetleri ödediği bir gerçektir. Bu sayede sektörünüz ne olursa olsun bireysel olarak vereceğiniz reklam kampanyalarına oranla %50 daha düşük tıklama başı maliyet ödeyeceksiniz.
Ölçümlenebilir Veriler Anahtar kelimelerin ortalama TBM (Tıklama başı maliyet) oranları, tıklama sayısının satışa oranı, toplam bütçenin oluşturduğu hedef kitle gibi birçok veri incelenerek daha faydalı optimizasyonlar yapılması ve minimum bütçe ile maksimum verim alınması sağlanır.
Anahtar kelimelerin belirlenmesi konusunda ziyaretçilerin davranışları, hangi anahtar kelimeler üzerinden satışların gerçekleştiği Google Ads danışmanlığı veren firmalar tarafından kolayca tespit edilebilir.
Bu sayede bu anahtar kelimelere yoğunlaşarak satış oranları arttırılır. Bu sayede bu anahtar kelimelere yoğunlaşarak satış oranları arttırılır. Bu sayede bu anahtar kelimelere yoğunlaşarak satış oranları arttırılır. Bu sayede bu anahtar kelimelere yoğunlaşarak satış oranları arttırılır.
Bugün internette SEM, SEO için de uygun olan bir dizi ücretsiz araç bulabilirsiniz. Bu araçlardan en yaygın olanları aşağıda bulunanlardır. Ancak reklam ajansları bunlara ek olarak aylık 1000$'a yakın maliyeti olan bir çok ücretli araçları kullanmaktadır.
Google Ads Editor : Google Ads Editor ücretsiz olarak indirilebilir ve birçok pratik işlevi yerine getirir. Buna toplu değişiklikler , performans istatistikleri ve kampanyaları çevrimdışı düzenleme yeteneği dahildir.
Google Ads Anahtar Kelime Planlayıcı : Bu ücretsiz araç, doğru anahtar kelimeleri bulmayı ve tahminler oluşturmayı mümkün kılar.
Google Analytics : Bu araç, müşteriler hakkında doğru veriler sağlayan ve aynı zamanda onları analiz eden bir pazarlama aracıdır. En ünlü araçlardan biridir.
İnternet üzerinden satış ve pazarlama hizmetlerinin yaygınlaşması ile birlikte hayatımıza yeni kavramlar girmiştir. Bu kavramlar arasında yer alan seo ve sem hizmetleri özellikle pazarlama ve perakende satış firmaları için oldukça büyük önem taşımaktadır.
Pazarlama nispeten geniş bir terimdir. Bir şirketin görünürlüğünü artırmaya veya satışları artırmaya yardımcı olan çeşitli yöntemleri içerir. Geleneksel pazarlama stratejileri bazen çevrimiçi pazarlamada kullanılır.
Ancak, çevrimiçi pazarlama yalnızca dijitaldir ve örneğin sosyal medya, e-posta pazarlaması, bağlı kuruluş pazarlaması ve çok daha fazlasını içerir. SEM, çevrimiçi pazarlamanın bir parçasıdır ve bu nedenle önemlidir, çünkü SEO ve SEM nihayetinde yeni müşteriler kazanır ve başarı ölçülebilirdir.
SEM’in en büyük avantajı, müşterileri hedeflemenize olanak sağlamasıdır . Anahtar kelimeler, onları arayan potansiyel müşterilerin sitenize gelme olasılığı daha yüksek olacak şekilde seçilebilir ve web sitelerine dahil edilebilir. SEM ile de bu yöntem kullanılarak arama motoru reklamları arama sonuçlarının sayfalarına yerleştirilebilir.
Teklif görüşmesi işinizi, taleplerinizi ve merak ettiklerinizi dinleyerek sizi memnun etmek adına verdiğimiz çok önemli bir hizmettir.
Şimdi bir görüşme planlayın! Görüşme sonunda aşağıdaki konularda bilgi sahibi olacaksınız;
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Size en kısa süre içerisinde dönüş yapacağız.