Dijital pazarlama, potansiyel müşterilere ulaşmak ve müşterilerle bağlantı kurmak için ayrıntılı stratejiler oluşturmak üzere içerik pazarlama, SEO, e-posta pazarlama, sosyal medya pazarlama, mobil pazarlama ve benzeri gibi dijital kanallardan oluşan, her şeyi kapsayan bir terimdir.
Potansiyel bir müşteri bir ürün-hizmet alacağı zaman,bu araştırmayı ilk önce televizyon, bilgisayar, tablet, akıllı telefon vb. teknolojik aletler üzerinden yapar . Dijital pazarlama paketlerimiz sayesinde potansiyel müşterileriniz sizi bulsun !
Dijital Pazarlama Neleri Kapsar ?
1. Web sitesi
Web siteniz genellikle, dijital pazarlama çalışmalarınıza ev sahipliği yapar. Markalar ve kuruluşlar, ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yapmak için web sitelerini kullanır. Dijital pazarlama faaliyetlerinizin çoğu, bir eylemin gerçekleşmesi beklenen ve dönüşümlerin izlendiği web sitenize bağlanır. Örneğin, bir dosyanın indirilmesi, bir ürünün veya hizmetin rezervasyonu vb.
2. Arama Motoru Optimizasyonu (Seo)
SEO, dijital pazarlama teriminin önemli bir kısmıdır. SEO, web sitenizin tercih ettiğiniz anahtar kelimeler için arama motoru sonuç sayfalarındaki görünürlüğünü artırmak için sayfa içi ve sayfa dışı etkinliklerden oluşur. Bu çalışmalar sayesinde web siteniz, arama motorlarında en üst sıralarda yer alır ve potansiyel müşterileriniz, size ulaşır.
3. E-Posta Pazarlama
E-posta pazarlama, müşterilerinizle aranızdaki bağ olarak tanımlanabilir. Onlara markanız, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında e-posta uyarıları gönderme işlemidir. Kitlenizle sürekli iletişim kurmak için etkili bir işlemdir. E-posta pazarlaması, abone tabanınızı oluşturmak, yeni müşterileri kullanmak, mevcut müşterileri korumak, indirimleri ve teklifleri tanıtmak ve içerik dağıtmak için olmazsa olmazdır.
4. Sosyal Medya Pazarlama
Sosyal medya pazarlaması, kullanıcılarınızın en çok zaman harcadıkları platformlarda ürün ve hizmetlerinizi tanıtma işlemidir. Bunlar, hem organik hem de ücretli kanallar üzerinden tanıtımını yapabileceğiniz sosyal medya platformlarını ; Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram gibi kullanımı popüler olan siteleri içerir. Bu pazarlama stratejisi sayesinde hem kurumsal bir kimlik kazanmış olursunuz, hem de insanların vaktinin büyük bir bölümünü geçirdiği sosyal medyada, reklamınızı yaparsınız.
Dijital pazarlamanın çeşitleri daha da arttırılabilir. Uzman ekibimizle birlikte sadece web sitesi yaparak kalmıyoruz, web sitenizin, ürün ve hizmetlerinizin reklamını en iyi şekilde yaparak, potansiyel müşterilerinizin sizi bulmasını sağlıyoruz.